You can go your own way

Just show them what they don't expect!

Bara 1 dag sen är jag ledig i 3 dagar! Skönt, fast har varit kul att jobba 11 dagar i rad också :) Känner att jag är rejält igång och är mitt supereffektiva jag, tjejen som har gjort allt som behövs förberedas innan man går hem är klart innan 10.00. Känns bra i hjärtat! Jag älskar alla härliga människor jag jobbar med och så alla härliga gäster, jag älskar't!

Är supertaggad inför lördag, ska ut o röja med Jossi, ska bli super kul, men frågan är, VAD ska jag ha på mig? haha denna ständiga fråga! Idag var jag o träffade Jojjo i några timmar, det var kul! Har inte fikat eller träffats (förutom på ICA) sen veckan efter jag kom hem. Så det var himla mys!

Imorrn ska jag jobba med tjejen som alltid gör mig lika glad bara jag ser henne! Emmie, en av världens mest underbara tjejer tror jag!

Snart blir det Grey's Anatomy och sen kanske det blir sängen o min bok, eller kanske en film, får se vad kvällen bjuder på!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättemys var det!!!! =) imorgon ska jag åka och kolla på bil!!!!! =) hoppas hoppas hoppas, håll tummarna !! i sånnafall kan vi ses nästa vecka !! =)

2011-05-26 @ 22:15:18
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0