För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Åhh jag vill så gärna åka till Cuba nu känner jag, när jag sitter o tittar på Dirty Dancing 2. Åka dit o njuta av allt runt omkring, dansa natten lång och umgås med riktiga kubaner. Ååh vad jag längtar tills jag ska åka dit :) Måste definitivt åka dit någongång i mitt liv! 

En männsika jag blir så inspirierad av är Jossan, hon är så himla stark o cool jämnt. Hon klarar allt hon sätter sig för, hon bestämde sig att börja träna o gå ner i vikt, vipps så har hon klarat det. Hon pluggar o blir mer än godkänd på de flesta tentor. Jag skulle vilja vara som hon, en tjej som aldrig ger upp! För det är hon! Och jag blir glad bara jag tänker på henne, för hon peppar en alltid! Är man lite nere för ngt så får hon en alltid att se det på ett annat sätt så att man blir gladare. 

Snart bär det av mot jobbet, fast inte riktigt än, kommer bli en rolig kväll med Emmie. Sen slänger jag mig i bilen o kör hem till mammi o pappi för imorrn bitti drar jag o mamma iväg till Gekås i Ullared. ROLIGT! :) 

Over and out. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0