Sydney, igen..

Sen sist har jag hunnit med Cairns, skidiving, barriarrevet o Cape Tribulation, och nu ar jag tillbaka i Sydney igen.. Kanns liiite deprimerande att om bara 1,5 vecka sa ar jag ju hemma, FIXA var nu da! ;) Och fixa varme dar hemma o ge mig ett jobb ocksa, sa att min sugarmammy inte behover betala allt, men det vore helt okej eller hur Simone? ;) hahah

Skidiving, sa jaaakla underbart maste jag saga. Men jag var sa jakla radd att jag trodde jag skulle spy innan, men allt gick ju bra o jag overlevde ju o jadrans vilken kick det var. Jossan, vi far gora det nar jag kommer hem! :)

Har inte sett till mitt alterego Edna pa ett bra tag, men jag lovar att hon kommer fram iaf den 9 april nar vi har lite party for mig dar hemma ;) haha Edna har faktiskt inte varit framme helt sen i Perth, jo kanske lite pa Fraser Island nar jag gick in i ett trad, kanske dar da. Men ga in i ett trad var ju faktiskt inte mitt fel plus att det var ju kolsvart.. sa inte riktigt Edna dar va.. haha

Cape Trib, love it! Sa himla nice o jakligt harligt o snacka om att man inte riktigt kan fatta hur gammal den dar regnskogen ar, den aldsta som fortfarande vaxer i hela varlden.. en aning coolt sisadar.. Snygga bilder blev det o manga mygg bett. Och jag har ANTLIGEN sett min forsta vilda STOOORA krokodil, kandes en aning maktigt maste jag saga...

Nej nu blir det sova, ska vara fint vader imorrn sa blir nog Bondi imorrn, Blue Mountains fredag o Paddys market pa lordag, fullspackat schema om jag ska hinna med allt, plus sola lite extra mkt innan jag kommer hem ocksa.. ;)

Thank you and goodnight! Fran landet down under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0