Benen pa ryggen

haha vad fick jag se i tidningen nar jag kommer till mitt hostel, vem kommer inte till Sydney pa onsdag om inte Promoe & Looptrooprockers.. Tyckte jag var valdigt festligt, funderar pa att hanga pa det faktiskt.. Vore kul o se vad de kor for latar utomlands.. :)

Det har regnat lite har idag, nar vi landade var det inget men sen sa har det kommit en del. Men jag hade ju tankt lite fel, de ska ju faktiskt ha torka har nere nu, fast jag tankte att de har regnperiod. Sa aussisarna tycker det ocksa ar jattekonstigt med sa mkt regn som dom har fatt norr over.. Men jag blev tipsad av en man som jobbade pa flygplatsen, att oknen blir ju jattefin nar det regnar sa Ayers Rock fick jag inte missa enligt honom.. Kul att hora att man gor ratt! :)

Snart kommer Carro & hennes boy sa att vi kan ga o handla lite mat..

Valdigt festligt att en hel grupp kineser tror att jag jobbar har.. Har jag en stampel i pannan eller vad??

Over and out. 

G'day mates!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men att det står i pannan är väl för att du är klippt och skuren till att jobba på hotell. Du skulle passa på något stort ställe som ser din potential.



Ha det så gott syrran!

2011-01-04 @ 15:35:35
URL: http://emmasunderbaravarld.tomassor.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0