We are family

ganska festligt att typ alla dar hemma startar familj nu, jattekul for dom absolut! Men jag ar verkligen inte i det stadiet att jag skulle vilja ha ett barn nu, finns sa mkt mer jag vill gora innan det ska borjas starta familj..

Idag har jag varit i Kings Park, den ligger pa en kulle, cirka 242 steg upp dit tjejen utan kondis var lite slut efter det.. haha men man har utsikt over hela stan darifran! Helt galet fint!

2011 verkar vara ett ar nar alla forandras, o det ar nu det galler att halla kontakt med alla, for annars sa glider man valdigt latt ifran varann.. Alla forandras, gor nya beslut, moter nya manniskor, har nya upplevelser. Iaf jag o vad det verkar som hemma med. Jag kommer aldrig bli riktigt samma person som innan den har resan, for sa mkt nytt man har sett, sa mkt nya vanner man har fatt o nya ideer vad jag vill gora resten av mitt liv. jag ska iaf definitivt tillbaka till detta underbara land o jobba i 2 ar, skulle latt kunna fa jobb har i service branschen, absolut eftersom deras service suger har.. haha jag sager som jenny, vi ar tom battre an Sheraton i sthlm pa vast sa, ni vet vilken klass vi talar om har ;)

Snart far det nog bli sangen o starta pa min nya bok!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0