The only one who touch your heart

Idag saknar jag min familj ovanligt mkt, jag tror att min pappa saknar mig valdigt mkt ocksa. Det ar ganska konstigt for trodde att det skulle vara mer min mamma som var ledsen over att jag ar borta, men marker att pappa ar det ocksa. KARLEK! :) For jag har pratat med pappa i telefon/skype nagra ganger idag o det var mys! Jag pratade med la familia Hillbom ocksa :) sa det var mys! Sag Gustaf o Lilly for forsta gangen sen nyarsafton, MYCKET KARLEK TILL MIN FAMILJ! Tack for att ni ar underbara o finns dar jamnt! ♥

Grattis Katarina pa fodelsedagen!

Imorrn aker jag till Perth, de ringde for en stund sen o sa att taget kommer att ga imorrn sa det ar helt okej! Maste vara dar 16.40 for att checka in mitt baggage o sadar. Ska bli coolt att ha akt 2 av varldens mest kanda tag over hela varlden.. men jag ar ju cool sa! ;) haha

Jag hoppas froken Pentner hade en rolig utekvall igar, sjalv lag jag ju i min sang o laste Gone With The Wind! Party tjejen nr 1 ar ju inte jag, inte iaf nu.. i Alice Springs var jag nog det, haha fina minnen! Celly som blir asfull efter ett glas vin vid Ayers Rock.. haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi längtar efter att du ska komma hem igen, saknar dig så mycket!

2011-02-06 @ 11:15:43
URL: http://emmasunderbaravarld.tomassor.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0