Noosa

Jomenvisst, nu har man lamnat oturstaden Brisbane bakom sig, innan storre olyckor hander! ahah for om jag hade stannat hade jag nog brutit ett ben eller ngt..

Men nu ar jag i Noosa som ar norr om Brisbane, helt underbart! Sol, inte ett moln pa himlen o typiskt tropiskt klimat! Vad finns det att inte gilla?? Sa nu fortsatter min resa upp norr utmed kusten! HARLIGT! Fraser Island, Whitsundays o Barriarrevet, underbart! ♥

Fran o med tisdag kan ni ju borja rakna ner, for da om en manad kommer jag hem! Da blir jag hamtad av min kara mor o far i Estocolmo! Kommer tjuta ogonen ur mig da, men det kommer vara lyckliga tarar da iaf,..♥

Men maste saga, att jag angrar inte att jag gjorde den har resan, jag har vaxt sa mkt i mig sjalv o det var ett maste, nu kanner jag att jag inte har suttit fast pa ett o samma stalle sen gymnasiet iaf, helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0