Man måste dö några gånger innan man kan leva..

Fredag kväll, woho! eller nåt..

Imorrn tar jag helg, iaf efter klockan 3 så :)
Sen på söndag blir det att bege sig till the Champ klockan 17.00 för att bli bjuden på lite smått o gott tillsammans med jobbet, helt OKEJ!

I onsdags blev det IKEA med Jossan och det var trevligt o ses innan hon drog iväg till London för helgen. Hon shoppa en hel del, medan jag endast fick med mig 2 glödlampor hem..
Sen igår var jag på O'Learys och kolla på LHC o drack öl tillsammans med Johan, det var kul! Var ett tag sen sist vi sågs, men nu satsar vi på att gå o kolla den 4:e november när det är HV mot LHC, då jäklar!!  Må bäste man/kvinna vinna! haha

Ev blir det filmkväll/mys med Simone imorrn också, alltid trevligt!

71 dagar kvar..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0