I come from a land down under..

My down under! ♥ Bosse sa igår att han trodde seriöst att jag kommer bli en Queenslandare, lilla söta Bosse där! :) Vore ju inte helt dumt att bo down under direkt, känns som att de enda som kommer sakna mig är familjen och dom kommer jag ju alltid att sakna vart jag än bor, även om jag så flyttar till Malmö.

Men allt känns så tråkigt nu, alla är så upptagna med sitt, så man sitter själv hemma i lägenheten eller åker hem till mammi o pappi, det är vad som händer i mitt liv nu. De på jobbet glömmer bort att jag finns, en del kompisar glömmer bort att jag finns. HALLÅ! Jag har inte åkt till Australien än.. men då vet jag!

Idag efter jobbet blir det att åka till City Gross med Sabine o storhandla så man slipper göra det på ett tag, och då blir det väl massa tjejprat som vanligt, sen blir det väl hem och laga sig lite mat o sen blir det nog tv:n, lite te och att sticka på min halsduk.. 

Cause I'm leaving on Saturday afternoon and I'm landing on Monday morning. ♥

62 days to go ♥


Over and out.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0