Indestructible

37 days to go.

You haven't told me anything.

Jag orkar inte riktigt, jobbigt på jobbet, skönt att slippa skiten snart, jag stoppar huvudet i stranden. Jag lämnar landet och slipper allt. Sen tar jag tag i mitt liv i Sverige i april igen. För nu trycker jag på paus och tar upp allt igen sen, för jag har ingen ork, ingen ork för det här. Börja om på nytt i ett annat land ett annat namn.

Ååh Håkan Hellström 16/4 i Flygeln :)

I helgen blir det jobb, ev hinna träffa Sabine när hon är hemma från Oslo. Ev hinna träffa Simone om hon har tid.
Vore trevligt att träffa fröken Norrmann också, hon borde vara ledig eftersom jag jobbar.. :)

Nej nu blir det att hoppa in i duschen och sen köra hem till Lkpg, ta en tur förbi systemet & Ikea..

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hhehe jag jobbar med, har inte varit ledig en hel helg på 6 veckor snart.. puuh de är jobbigt att tjäna pengar;)

2010-11-25 @ 12:46:45
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0