Young Forever

Och så var en till helg avklarad, imorrn är det måndag igen o den älskade måndag kvällen väntar med fullt hus o bara massa stammisar som kommer o checkar in. Alltid trevligt, och nästa helg blir det att jobba med Fredrik i Nkpg, blir trevligt. Som vanligt! :)

Snart ska jag åka till Simone o mysa lite med lite film eller ngt. Känns som vi inte har setts på typ 100 år eller ngt, men är väl kanske lite mindre än en vecka kanske ;) hahah

Idag håller jag även tummarna för grabbarna i Cluben som måste vinna ikväll för att inte åka ur, och så hoppas jag att Engstrand står resten av allt spel vi har framför oss. Grymt duktig är han!

Nej nu blir det tv:n innan jag ska åka till Don Simon.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0