The man who can't be moved

Då hade man flyttat hemifrån då :) Det är blandade känslor jag har, det är kul, sorgligt, spännande o nervöst! 

Kul att Erik hittat till bloggen, eftersom vi båda tycker om Håkan så får du en dagens låt av mig: Går Vidare med Håkan Hellström. 

Ikväll kommer Jojjo o Jimmy hit, det blir roligt o mysigt! Men jag saknar Don Simone en smula. Det blir nog ett samtal. 

Funderar på om det blir inflyttningsferre på lördag eller helgen efter, så mkt människor man måste ta hänsyn till. 

"Dom o jag var aldrig vänner nu ser jag, nej vi var luft, luft o inget mera." 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är tack vare sin kära syster han hitta det:9 Hoppas allt går bra nu när du har flyttat. Hoppas man får komma och hälsa på nån gång. Kram sara

2010-01-31 @ 22:42:32
Postat av: Ida

Såklart ni ska komma o hälsa på! Det kommer ett flyttkort till din mor o far snart, så då väntar jag mig hela klanen Pettersson som ska komma o hälsa på! :) Kram

2010-02-02 @ 12:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0