One day you'll wake up..

Imorrn blir det att jobba i Nkpg, åker hemifrån 05.44 så är jag framme vid 7.

Ska bli roligt att köra lite Nkpg, det var längesen :) och sen åker jag med Mamma hem till dom o sen ska jag packa in lite i bilen o köra hem. Så äntligen kan jag nog få det sista klart.. :)

Inflyttningsfest på lördag, märker väl hur många som dyker upp, blir väl som vanligt. Men blir nog kul ändå! :)

Lägre hyra den här månaden, varför? :S

Och vilket internet ska man skaffa? :S Comhem eller typ Telia? Svårt det där, absolut när det knappt står ngn information på internet..

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om Kristoffer kommer på lördag kan du fråga honom om internet grejer han är expert på sånt.

2010-02-11 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0