Så mycket bättre, men alla är vi ju olika..

haha mitt o S's parti namn när vi startar parti.. :) haha vi är ju så mycket bättre, men alla är ju lite olika.. haha

Nu har jag gjort Janssons Frestelse, den står o göttar sig i ugnen, så den blir nog bra.. Ikväll blir det julmat med hela familjen här hemma hos mamma o pappa. Lillys första jul där hon är med i gamet, hon var inte riktigt med förra året.. då var hon bara en liten bebis.

Jag har gått o blivit helt veckovild, det kan ju vara så att jag inte är van att vara ledig så här länge att jag blir helt knäpp i huvudet, då kommer det att gå illa framme i april. Crazy Ida kanske är en trevlig person hon med.. haha eller så kommer Agda 85 fram igen ;) haha

10 dagar kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket gumman=)

Ja de ska jag göra=) du får vila lugnt haha :D skönt med lite ledigt innan du åker också=)



puss o kram <3

2010-12-22 @ 20:26:02
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0