Coconut Daiquiri nonalcohol

Igår blev det först lite jobb på frimis, sen så bar det av mot Nkpg med 25 års firande av Jimmyboy, så det var trevligt! :) Sen efter det mötte vi upp jossan för en drink, det blev alkoholfritt för mig, och det var jättegott o skitbilligt, bättre än att ta den vanliga colan liksom! Så om man måste köra så tipsar jag om Manesas drinkar som man även kan få utan alkohol! 55:-

I fredags hade jag vinkväll med Sabine, som innebar väldigt många skratt, och ganska mkt vin! hahah så det var roligt, måste göras om snarast!

I veckan som kommer så blir det bland annat att åka med Louise o Karlström på jobbet och vara med i topp 100, blir spännande, ska vara lite tävlingar och så blir vi bjudna på mat på Cloetta Center. Sen på onsdag så blir det att umgås med Simone o Johanna, vi ska kolla New Moon o dricka lite vin o prata o äta lite. Alltid trevligt med de 3 musketörerna. :)

Men idag så ska jag åka hem till lägenheten och bara ta det lugnt, blir väl lite Bones, kanske en film o lite käk. Börjar 06.30 imorrn så då är det en helt ny vecka. Måndag mornar är ju helt fantastiska enligt en del på Scandic i alla fall.. haha vi andra tycker lite annat.

Nu blir det att fixa lite mat till lunch!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0