Ny vecka, nytt liv?

Denna vecka har jag inte bara hunnit med jobb, av 2 lediga dagar har jag varit en dag uppe i sthlm på intervju. Kändes bra, så hoppas på det. Men när jag tänker på sthlm tänker jag genast på Marcus som jag saknar något enormt, och även på Patrik o Erica som numera bor i Trondheim. Saknaden är obeskrivlig.

Ikväll blir det kanske Finspång för min del, får se lite om jag orkar, har kännt mig lite krasslig de senaste dagarna. Men jag åker nog dit om Max ska dit, annars känner jag typ ingen..

Igår var Simone på Håkan, jag är något avundsjuk!! "Så många broar jag bränt, men ingen tog mig riktigt över, nej." Kärlek till den mannen som skriver sjukt bra texter.

9:e är jag bjuden på 20 års party så har fixat ledigt så det blir roligt. Har ju inte träffat födelsedagsbarnet sen vi tog studenten ungefär..

Känner att jag behöver lite miljöombyte snart, något jobb utomlands eller någon helt annanstans vore inte helt fel, bara för att komma ifrån allt.

På fredag kommer Simone hem, det blir vääldigt roligt, hon har varit borta en månad då. Så det blir skönt att hon kommer hem, och lagom till Elitserien också! Men det börjar redan på måndag, och jag har ingen att gå med på matchen mot HV, men Sabine på jobbet kanske var ledig så då ska vi gå.

Men nu blir det lite mera jobb, i tätorten på en slätt.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0