You never know what's coming for you

Idag har jag sett Benjamin Button, den var jättebra, tack så mkt Kim! :)

Igår var det sjukt på jobbet, haha helt dött men hade ju Kim o dom, så det var riktigt kul! Lyssnade på Svennebanan o Nik og Jay, helt oseriöst kan ju också vara skönt ibland.

Imorrn blir det Köpenhamn, kommer bli sjukt roligt! Ser verkligen fram emot det!!

Nästa helg kommer Mimmie hem, så då ska jag träffa henne!
Sen fyller ju Jossan också, så till henne ska jag också!
Och antagligen kommer Simone hem också så då ska jag träffa henne också!!

Borde vi inte boka P&L snart brudar???

Längtar även efter Sthlm :)

Over and out


Kommentarer
Postat av: s

jag kommer hem nästa helg slutar på fredag..

2009-05-22 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0