Together we made it.

Köpenhamn i helgen var helt jävla underbart. Ville verkligen inte lämna den där stan, finns nog ingen bättre! Ge mig en Bahama Mama till tack! :P

Underbart väder var det på förmiddagen idag! Så drog fram bikinin o la sig o lapa lite sol! Så jäkla skönt, ge mig sommar nu!

Jag o Helen på jobbet idag, det rullar på så jävla fint då kan man säga. Och sen kom ju Kim o hans crew, alltid lika trevligt! Men det är ju bra att man har roligt på jobbet, fast kommer bli sjukt tyst när Kim åker hem, typ ingen annan som pratar än han o jag. haha o Grattis i efterskott till Kim btw! :)

I helgen blir det jag o Sabine som hänger på jobbet tillsammans, så det blir ju trevligt. Kommer väl sitta till typ 3 på natten eller ngt.

Jag saknar Simone, men det ska bli skönt att hon kommer hem nu på fredag o sen har vi hela sommarn att umgås!

nu bl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0