Tack Dessan o danskarna!

Haha tack för en trevlig kväll, Dessan stannade till cirka 19.30 fast hon slutade vid 15.00 så det var ju trevligt! Vi hann med både mys på altanen o kolla på killar på facebook! Sen kom Kim, Henrik & Pouln Jörgen tillbaka från jobbet så sen blev det pizza för dom och allmänt roligt snack! Alltid lika roligt när det finns någon att prata med på söndagar.

Igår var det Minneskonsert och det var jätteroligt, stod o dansa som alltid när Kalle Baah spela och så fick jag ju även se Simone i hennes nya fina frisyr! Sen framåt kvällen tog vi ett varv förbi hemma hos Jojjos föräldrar o träffade även Erika och Mia med sällskap där. Sen åkte vi hem till S för att chilla lite o äta lite, men det blev en snabbvisit för sen skulle vi hem till Petter där Tove, Virre, Madde, Simon o massa andra folk var :) Tack för en trevlig kväll trots lite brännmärken på golvet!

Idag åkte Simone hem så nu ses vi om en månad ungefär, kommer kännas konstigt, men sen har jag ju dig hela sommaren.

I veckan blir det jobb på bokningen för första gången i mitt liv. Hoppas att jag blir placerad på Nkpg o Linköping Väst för de är dom enda jag kan utan till än så länge. Men ska bli riktigt roligt, känns ju att man utvecklas lite iaf, fast jag säger som Dessan att jobbet känns inte riktigt som en utmaning längre.. 
Sen ska det även hinnas med att träffa Thuss o the Postman och kanske en lite träff med Jojjo skulle sitta fint.

Nu ska jag fortsätta att vänta på att Johan ska komma hit så ska vi nog diskutera hans kärlek lite kan jag tro.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0