Cut the crap

Idag har jag klippt håret, skulle bort med allt slitet o det blev lite till så nu har man liiite kortare om man säger så.. men det är skönt så här till sommaren, bara inte Simone bangar ur nu, men det vet man ju aldrig med den fröken när det gäller hennes hår!

Imorrn blir det Bob Marley minneskonsert, det ska bli trevligt, fast jag missar säkert Kalle Baah bara för det.. men jag håller tummarna för att jag o frugan har efterfest på hennes altan med hennes vattenpipa!

Undrar vad Thuss håller på med, för igår ringde hon aldrig tillbaka o det gör hon ju jämt :S

Nästa helg blir det mys med Dessan hemma hos henne o sen ut på stan, alltid lika trevligt! Och antagligen är hotell i köpenhamn bokat nu, så vi ska fixa biljetter snart också, fan vad roligt! Jag, Dessan o massa snygga danskar, som man säger på spanska: Me gusta! ♥

Just nu känner jag att jag är sugen på en man, vore ju alltid trevligt, men nej då. Det är för mkt begärt tydligen.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0