Peace and Love!

Sorry för dålig uppdatering!

Men i fredags bokade vi PaL biljetterna, och idag bokade jag festivalbussen, så kommer bli riktigt nice!! Jag o Simone, massa sprit och massa bra musik! Gud vad taggad jag är! Inte långt kvar, och vi måste köpa tält!!

Ikväll kommer Johan, så då blir det massa prat, håller tummarna för att det är någon som bjuder på huset i helgen för dom!

Nu i helgen blir det Sthlm, ska bli riktigt roligt, ska ju träffa Patrik o Erika för jag ska på deras dotters dop, sen blir det att träffa Mimmie, kanske träffa Thuss en stund och kanske festa lite också.. Och självklart lite shopping! ;)

Och idag såg jag att Vings reseledartjänster har kommit ut, så nu blir det att skriva CV av bara farten och skicka in..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0