Jag vill ha dig för gamla tiders skull

Jag behöver dig mer än jag vill ha dig..

I helgen blir det Stockholm, blir roligt att träffa Patrik, Erika o deras danska kompisar och partaja lite, sen kan man ju hoppas att Erik följer med också! Men kommer bli lite spännande att bo 4 vuxna och 1 spädbarn i en 1:a en natt, men det funkar nog. Lite mer vin så hör man inte barnskriket som Erika sa! ;)

Men imorrn blir det mys med Simone o Jojjo, ska bli roligt att umgås lite, tjejgänget.

Men P&L var helt sjukt roligt kan jag säga! Förutom våra knarkargrannar kanske.. haha!

Ansökan till Ving skickade jag in förra veckan så nu blir det bara att vänta.. Håll tummarna för mig nu!!!!

Om du ville ha mig, så kan du få mig så lätt.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0