You could be a dream or a beautiful nightmare

Ont i ryggen, men vad gör man inte för pengar? efter många dagars slit så har jag 3 dagar kvar, sen är jag ledig 1 ½ vecka, skönt skönt, men what to do? lite sugen på sthlm men får väl se lite..

Den 13:e blir det after work med  tjejerna på bokningen o sen ska vi ragga ihop lite fler folk. Så det blir nog roligt.

I lördags var Jojjo o Jimmyboy här, det var jätte trevligt. Vi grillade o greja o jag fick lite födelsedagspresenter av dom. Tack för spriten, som den lilla alkolist jag är, enligt vissa iaf ;) Men Jimmy skulle ju skjutsa mif till AA-mötena har vi ju bestämt iaf ;)

På fredag blir det party, men först systemet.

Håller tummarna för Ving nu alltså, palla vara kvar på Väst alltså, jag bävar för att gå dit numera, och hur roligt är det? Vara kvar på ett jobb där man får göra allt, medan det inte är någon som gör något annat. Tummen upp på den!

Nej men annars får det väl bli Trondheim eller London..

Nu blir det att sova efter en lång dags jobb.

Over and out.

Denna gång när en viss person inte kunde komma upp från en bänk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0