Känner ingen ångest!

Maskinen var sjukt bra igår! Fast det var lite blött o lerigt, men vad gör väl det när man har sina vänner o står i en publik och dansar järnet? Ingenting! Fast är himla trött idag kan jag säga, kom hem strax efter 1 någon gång, skulle upp strax innan 5, och ikväll blir det inte heller att ta det lugnt direkt för det blir grillparty hemma hos Eklöf. Och jag kan dricka och jag kommer ändå hem.

I torsdags hängde jag o Simone hela dan, hon bjöd mig på bio och plankstek så det var mysigt! Det kommer vara konstigt att du inte är hemma på en månad nu, eller du åker ju inte förrän onsdag. Men ändå!

Planerandet för hösten är i full gång, bara jag kunde få tag på Patrik o Erika, så jag vet när jag kan komma dit. För på vägen upp till Trondheim blir det någon helg i Oslo, så då ska jag bo hos Sabine o Alex. Mysigt kommer det bli, har ju inte träffat Sabine mer än 4 timmar på ett helt år.
Så får väl se om jag söker lite jobb när jag ändå ska vara några veckor hos P & E. Vore ju inte helt fel att få ett annat jobb.

Om en timme kommer Dessan så ska väl fortsätta jobba lite kanske..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0