Daydreaming..

Igår blev det bubbel o mat på Grand, det var jättetrevligt! Tack för en rolig kväll! :)

Idag blir det att jobba kväll på Nord, det ska bli roligt, träffa Rut lite, och kanske några roliga i köket :)

Jag pratade med Patrik igår, herregud vad jag saknar honom!!! :) Både han o Erika ville att jag skulle komma upp snart o hälsa på, dom o deras lilla Fredrika! :) Så får väl boka en biljett upp till sthlm ngn dag ;)

Jag hade tänkt att vi skulle grilla imorrn, men det blir väl inget med det, på onsdag blir det kankse då, får bara hoppas att vädret håller i sig! :)

Nej nu ska jag fortsätta att laga mat o sen åka till jobbet..

Peace out.
 sommar o grillning hos bine!
Grillning på onsdag?! :)

Kommentarer
Postat av: S

Varför kan vi inte grilla imorgon då?? :P tack för att du är du!

2009-04-04 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0