Svenska hjärtan

"Jag ger dig inte min morgon och inte min dag
du får nått så mycket bättre, du får hela djävla jag
Hela underbara, unika jag inte något så fjuttigt som en morgon och en dag"

Idag har varit en rolig/jobbig/ny/spännande dag, har jobbat benen av mig på Frimis idag. Har jobbat på konferensen, tycker det känns så kul när man märker att folk tycker det är roligt att man är tillbaka.

Imorrn blir det jobb med min lilla Emmiepemmie på Väst, ska bli så kul, har alltid superroligt när vi jobbar ihop så det blir kul! Sen fredag får alla som bor nere i Ullared stanna inne, för då kommer mamma o jag att burna ner till Gekås för att shoppa loss! :) Lördag fira min plutt Gustaf o sen jobba hela kvällen på väst.

Snart är det Grey's Anatomy.

G'day mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0