Who the f**k is Alice??

Jag kan ju beratta att det jag HATAR med amerikaner, ar att de maste skrika hela tiden de pratar med ngn, speciellt om de pratar med ngn pa telefonen/skype.. jag orkar inte riktigt med detta skrikande hela tiden, har lust att be henne att halla kaften!! Eller ngt.. haha plus att hon skulle boka hostel till oss from idag da, sa skulle vi ringa o hora nar incheckningen var.. haha o sa var det inte bokat, KUL! bra jobbat, for nej hon kunde ju inte boka via natet utan hon bokade ju via mail, smart! O typ hela stan ar fullbokad sa.. men vi hittade for inatt o sen ska vi bo pa det hostelet som vi skulle bott pa from imorrn istallet.. men sen drar jag nog vidare till Alice Springs pa torsdag.. :)

Men det ska bli sa haftigt att jag snart ska se Ayers Rock :) hihi sa lange som jag dromt om att se den, sen forsta gangen jag sag Bernard & Bianca i Australien nar jag var liten! hihi Det ar darfor jag ar har liksom! :)

Men vi kan inte checka in pa vart nya hostel forran 1530 sa far sitta pa vart gamla hostel tills dess..

Ska nog boka bussen till Alice Springs idag, tar ju bara 19 timmar med buss dit! haha

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0