Sunshine on my window!

Solsken, underbart! Ata frukost pa balkongen o lasa sondagstidningen, kan livet bli battre? tror knappast det! :)

Idag ska vi pa museum om Aboriginernas historia! Kommer bli himla intressant. Sen imorrn antagligen Kangaroo Island :) MYS!

Igar pratade jag med Elin & Simone, det var mys! O aven en liten stund med Gusk! :) Jag saknar er dar hemma lite sa dar.. men kommer inte aka hem forran det ar dags anda, inte gora som finskorna o tanka att man ska stanna ett ar, aka hem inom en manad. inte riktigt okej, eller vart.. men men!

Btw sa raknade jag o Simone ut att det ar 68 dagar kvar tills jag landar i Sverige! Spannande! :) haha

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Okej glöm mig bara! Älskar dig oxå syrran! kram

2011-01-23 @ 11:38:55
URL: http://emmasunderbaravarld.tomassor.com/
Postat av: Johanna

Gud va härligt de låter!! är inte ett dugg avis nej nej!! =) saknar dig!!!

2011-01-23 @ 22:24:26
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0