Next stop: Byron Bay

Sitter pa Wicked Travel just nu, har gratis Internet har sa passar pa! ;) man far inte vara dum inte..

Ikvall sa aker jag till Byron Bay, ett soft litet surfarstalle, darifran blir det nog en dagstur till Nimbin, en stad som ar varldens hippiestalle.. kan nog bli valdigt coolt.

Igar solade vi, o sjalvklart brande jag mig, men idag gor det inte ont sa det ar ju skont! Men jag hinner ju bli en hel del brun innan jag kommer hem igen, kanns som jag varit har hur lange som helst, men en vecka snart sen jag akte fran Sverige.. skumt!!

men liiite skonare med typ 25 grader o sol an minusgrader o sno! haha kul for er! ;)


@ the party båt!
jag ar lite rodare an sa har i ansiktet nu, hej stoppljus! :)

G'day all mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0