Aussie day!

Igar var det ju Aussie day! Aussie Aussie Aussie, OY OY OY! hahah knappa aussiesar, fast trevliga, fast jag onskar att jag gick med grabbarna pa cricketen istallet for stranden! haha de ville ju sa garna att jag skulle med dit, de bara: But Ida, you have to come with us! haha trevligt att de vill hanga med en, men jag ar ju som en av grabbarna eller ngt, lite trakigt att inte fa saga hejda bara :( men vi ses i nasta liv, eller ngn annan gang! :)
O varldens finaste fyrverkerier pa kvallen sen! MYS! :)
Men idag aker vi till Alice Springs, kommer dit imorgon 1300 min tid! sa blir cirka 19 timmar pa en buss da, taggad! WOHO!
Sen Ayers Rock! kan inte riktigt fatta att jag ska dit pa lordag! IIIIIIH! UNDERBART! haha men keps ar inhandlad o insektspray ocksa! hihi
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0