Feberfrossa

I natt har jag haft feberfrossa kan man ju lugnt saga, men madde lite battre nar jag vaknade iaf, men sa fort jag varit igang en stund sa kom febern sa det blir att ta varktabletter o bara ta det lugnt idag o sen aka vidare fran Brisbane imorrn, jag o Brisbane verkar inte riktigt komma overens. Eftersom forra gangen jag var har skadade jag min ta o sen sa blev det oversvamningar sa jag var tvungen att aka ivag. o den har gangen sjuk istallet.. Jag tror jag har fattat vinken nu Brisbane! ;)

Men nar man ligger med feberfrossa o rosslig hals o hostar som en gnu sa blir man glad nar man far sms fran mamma :)

Imorgon aker jag vidare till Noosa :) ska nog bli bra, for nu borjar min resa uppat ostkusten :)

Btw sa var jag o tog kort o myste med koalor igar :) HELT OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0