Kärlek är ett brev skickat 1000 gånger..

Imorgon ska jag äntligen se Håkan Hellström igen, vore han inte upptagen så skulle hann nog vara min kan jag känna lite så dära.. ;) han är ju lite utav min själsfrände eller ngt.. haha 

Idag började jag med en lite tur med Östgötapendeln, som SJÄLVKLART fick stanna halvvägs till Nkpg eftersom det var ngt fel, så blev lite försenat som vanligt.. Sen mötte jag upp Jossan för lite frukost o sen begav vi oss mot Åhlens för att försöka få ett varsitt 200 kronors presentkort o jajjamen det lyckades jag med. Men fick lite panik när alla tanter inte riktigt ville att ngn annan än dom skulle få komma o in o bara tryckte sig in.. men men vad gör man...

Sen hitta jag ett par snyggisar till solglasögon inne på Lindex, o snygga matchande örhängen inne på Ur & Penn! Helt okej!

Laddad för imorrn, men nu blir det tvn o se om det finns ngt värt...

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0