It's never gonna be better than this

Stamgästkväll igår, ja vad ska man säga? Var himla negativ innan, men blev hur bra som helst! Jättetrevliga gäster, tipspromenaden väldigt lyckad. Allt var himla lyckat! Och allt var min förtjänst, kändes jäkligt bra, ikväll är det sista passet för den här veckan, sen blir det party i helgen! Kommer bli sjukt roligt! Jag o Sabine är himla taggade alltså..
Imorrn blir det ev träffa Simone en stund på dagen och på kvällen blir det att träffa Jossan.
superkul!

Sen om min "chef" behagar komma till jobbet så ska vi ha ett snack, men det verkar ju inte bli på det här århundradet..

Jag vill ha Håkans nya skiva! Säkert lika bra som de andra! ♥

Btw så var Beije förbi här i söndags och fikade lite, var ju sjukt länge sen vi sågs så det var trevligt! Får träffas snart igen kan jag tycka! :) 

Party @ Magaluf! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

såg att din syster förlovat sig=) heeheh hur jobbar du nästa vecka?? hoppas du får de kul i jönköping=)

2010-10-07 @ 20:35:15
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: Ida

jaa jag såg det med.. haha lite chockad, men inte oväntat eller vad man nu ska säga.. haha jag jobbar tisdag, onsdag, torsdag o fredag.. :) jaa jag är taggad till tusen nu!!

2010-10-07 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0