Fredagsmys

Igår var jag först hos läkaren och gjorde massa test på min andning, håller tummarna för att det blir bra!
Där gav de mig även en hästdos med medicin, hade hjärtklappning och skakade hela jag ända in på småtimmarna inatt.. INTE OKEJ!
Men sen tog jag mig en tur till farmor o hälsade på, hon blev glad så det var roligt. Sen pratade jag några minuter med mamma o hon presenterade mig för en jättesöt tant som tycker det är så roligt att jag jobbar inom samma bransch som hon gjorde hela sitt liv. Sötaste tanten ever!

Sen blev det fredagsmys med Simone, vi åt god mat, tittade på idol sen blev det en film och sen musik och stickning, haha vi gick o la oss strax efter 3, haha men trevligt hade vi iaf! haha sen idag satt vi o stickade som besatta också.. haha riktiga kaffereptanter har vi blivit!

Nästa vecka blir det jobb, sen är jag inbjuden till 2 inflyttningsfester på lördag, så har lite beslutsångest.. Men egentligen skulle det vara skönast att ligga i soffan och titta på en bra film.

Nästa vecka blir det även att fira fars dag, spännande va pappa? ;) haha Och det ska även hinnas med ett besök på Ekenässlott på deras julmarknad! Åååh vad jag älskar julen!

56 dagar kvar btw! hihi nu börjar resfebern att komma ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0