Aussie!

Nu har jag gett mig sjutton på att jag ska nog åka till Australien i oktober i en månad, antingen själv eller med ngn det beror på om det finns nån som har pengar o har lust.
Har börjat kolla upp lite och det kommer bli lyckat tror jag, och Malin sa att semester kan jag lätt få.
Taggad!

På fredag blir det nog att hänga med Elin o Gustaf o Lilly på dagen och sen på kvällen blir det nog att käka o ta en öl någonstans med Johan. Men på lördag har jag inte bestämt mig än om jag ska på Johannas 20 års fest eller inte.. Känns lite konstigt när jag bara känner henne där, men får fundera lite..

Simone har åkt tillbaka till Vara igen, hoppas allt blir bra! Hon kommer ju hem i februari igen så det är ju inte så långt kvar..

Mycket som måste styras med innan flyttlasset går, får ta tag i det nu i veckan eller nästa vecka. Kommer bli kul att flytta iaf!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

oo va roligt =) ja de gäller att ha pengar bara flygresan är väldigt väldigt dyr=) Men de är de nog värt=) <3

2010-01-08 @ 16:41:30
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa men pengar till flygresan har jag så det räcker o blir över :P <3

2010-01-08 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0