Kiss me hard, cause this will be the last time that I'll let you..

Åter denna Dashboard Confessional hysteri från min sida, asså hur kan ett band vara så bra? Underbarast är nog Water and Bridges, men Bend and not Break kommer inte långt efter och sen har vi självklart klassikern The places you've come to fear the most. Stor kärlek till detta band, underbar sångare och underbara texter.

Imorrn blir det nog att åka hem till Simone och fira henne lite. MYS!

Spenderade även kvällen i onsdags med att planera lite inför S's födelsedag, hehe bra bra!

Igår var jag i Ullared, shoppade en hel del, bl.a. tavelramar till min LP skivor, taklampa till mitt sovrum, en tavla över NYC, Hipp Hipp säsong 1 & 2.

My hopes are so high,
that your kiss might kill me.
So won't you kill me,
so I die happy.
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewelery,
which ever you prefer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0