Thuss födelsedag!

Igår var det Thuss födelsedag, det var riktigt roligt, Jocke o Thuss är som en andra familj! Kärlek till er! <3
Trots att jag var nykter hade jag väldigt roligt, men kan tycka det var tråkigt att inte kunna dricka.
Men det slutade ju lite abrupt för Thuss fick åka till akuten med svåra magsmärtor och fick tydligen spendera natten där, så blev lite orolig för henne. Men hon mådde ganska bra idag iaf, så det var ju skönt att höra!

Idag jobbar jag söndagkväll på scandic så det är ju alltid lika roligt, or not! ;D men vad gör man inte för pengarna liksom?
Nu längtar jag även efter att Simone ska komma hem, det är lite tomt här hemma utan henne! Men jag säger det igen Simone, om du inte mår bra ska du inte vara kvar!!! Kom hem då istället, för det är inte värt att stå ut där nere, och till vilket pris??


Nu blire att läsa lite bok, senare ikväll kommer Johan!

Over and out.


Kommentarer
Postat av: S

Men du vet jag klarar mig alltid! De blir bra ska du se ;) Ja kommer hem när ja kommer hem :P <3

2009-04-19 @ 17:21:33
URL: http://siimooneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0