Something like that!

Det blev ju en liten fika med Thuss, sen kom S, och senare kom jossan. Det var trevligt, bra att slå ihop lite så man hinner träffa folk! :)

So here I go again, fuck this. Asså seriöst, värt att prata med mig i en månad, efter att först ha ignorerat mig, och sen göra samma sak igen. Jag antar att det finns bara en sak att säga: Du är för ful för mig o din morsa går för en hundring!

Idag pratade jag med Melle också :) Du är saknad kan jag säga.. Det var riktigt roligt, har ju inte träffat dig "på riktigt" sen typ högstadiet, så vi får fixa den där fikan snart, och nu kan ju du köra också :) Grattis till körkortet! Jag håller tummarna att du får jobbet också! :)

Nu blire det senaste OTH avsnittet från USA sen blire maaat!

Peace out,

the one and only.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0