En vanlig dag på Scandic

Idag blev det en lunch med S, på stan o det var trevligt att träffas! Party nästa torsdag då! ;)

Sen blev det en helt vanlig dag, men massa knasiga gäster, en pratglad Micke Eklind & mycket te! :)
Désireé och jag har tänkt oss en helg i CPH i vår, bara vi kan smöra för vår chef så vi kan få Staff pris! :P
Sen kom min underbara Johan till jobbet! Gud vad jag har saknat dig! :) haha vore klockrent om vi kunde fixa så vi har alla pass tillsammans. Haha min bara min Johan! ;D haha

Imorrn har jag ledigt, och då måste jag ta itu med min spanska, och kanske sola lite!

Lycka till på dejten imorrn Marcus! I'm voting for you! ;)

Imorrn är jag även på radion, tyvärr :P haha

Nu blir det sängen..

Hasta Luego! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0