Nu måste jag dra, ja vi ses väl nån dag..

..för livet blir bättre när man vet var man ska.

Fredrik kom igen! Vi drar nu! Jag kan åka imorrn om det är så! Det skulle bli så himla roligt asså, men du måste kanske spara ihop lite mer pengar först.. :P
Men tack för en rolig dag iaf! :) Saknat att jobba med dig!

I torsdags så myste jag o simone i varsin fåtölj med lite choklad och tänd brasa, det var mysigt, men som sagt högstadiet lämnar en aldrig märkte vi då. För det som gjorde oss arga då, gör oss arga nu med. Du är klockren o bäst! ♥

Nu blir det sängen, sen blir det jobb imorrn med Fredrik o imorrn kväll middag med syster o päronen. Kärlek så det står härliga till! :) haha

 

Håll tummarna för mig nästa vecka!

Godnatt!

kärlek på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0