Dig som en gång brann men som sen blev kall.

I fredags var det Hoffmaestro. De var på topp och det var även vi! Roligt var det iaf, trots att Simone fick en slemmig full kille efter sig.

Jobb till på tisdag nästa vecka, härligt! Iaf när lönen kommer nästa månad, men idag blir det jobb med Helen o då blir det ordning på torpet igen.

Vecka 47 ska jag antagligen till Norge, till Patrik o Erica och lilla Fredrika. Sen kanske jag tar en avstickare till Oslo för att hälsa på Sabine o Alex.

Sen ska jag försöka åka upp till Sthlm ngn helg och sen Barcelona någon helg också. Men tid är pengar, iaf för mig.

Dagens låt: New York - Melissa Horn.

Dom och jag var aldrig vänner nu ser jag, nej vi var luft, luft och inget mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0