När du hör det här ljudet, är det dags att vända blad..

Helgen var händelserik! Helt galen kväll kan jag lova i fredags, fan det blev ganska mkt alkohol kan man säga o väldigt mkt skratt så längtar ganska mkt till Köpenhamn kan jag säga :)
Sen i lördags åkte jag hem till Thuss o skulle ha filmkväll med henne och bara mysa, efter ett tag ringer Benjamin o ville komma o hänga lite. Som vanligt fick jag lite ryck på'n men men det går bra, men var en aning trött när jag kom hem tjugo över 5 i söndags morse..

Men nu är det dags att fixa sig lite inför jobbet och ikväll blir det jobb med Helen och träffa Kim o de andra :)

Tack Karlström för att dina ord peppar mig när jag bara är så jävla trött på skiten, tack ska du ha!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: S

Känn dig saknad!

2009-05-18 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0