Come what may

Veckan började inte så bra, men det ska sluta bättre än den började iaf...
I helgen blir det att åka till Sabine o det ska bli så himla roligt! Har aldrig varit i Oslo så det blir ju spännande oxå :) var nästan ett år sen vi sågs sist så det ska bli kul!

Jag hade ett samtal med mina chefer idag, var himla kul o måste få säga att jag är himla stolt oxå över mig själv! Är stolt över mig själv att jag tog steget att dra till kbh och jag är stolt över vilket bra jobb jag gör o stolt över att mina chefer tycker det oxå!

Alla har sina ups and downs men alla gör inte det bästa utav det utan hänger i det gamla o mår dåligt istället, o det valet kan man självklart göra men bli inte sur över när folk går vidare om man inte intresserar sig...


Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0