Put your heart into it

Igår var det minneskonserten i Blacka, hade himla roligt, men var lite tråkigt att man knappt såg några man kände o ville snacka med så där.. :( Så det var ju ingen höjdare, men runt 7 hittade jag Sanna som jag gick högstadiet ihop med, så det var jätteroligt att snacka :) Det var jättekul att Jossan dök upp också, premiär för henne på minneskonserten ju!

Idag på eftermiddagen så var jag på bio med jobbet, eftersom vi hade vunnit en tävling, var himla kul! Vi såg på "Hur många lingon finns det i världen?" så himla mysig film, jag var en sekund från att börja gråta i en scen, var lite sorglig vid ett tillfälle.

I veckan hinns det inte med så mkt förutom jobb, har fullt upp, men jag gillar´t! Skönt att vara back in business igen o så där :) Var så himla kul förra veckan när det var en gäst som välkommnade mig tillbaka :) Roligt att de märkte att jag hade varit borta i 3 månader, söta gubbarna! :) Fick ju nästan lite kändisfeber i torsdags också :) hehe

Nu ska jag fortsätta se om det finns ngt värt att titta på på tvn :)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0