And it won't be long, won't be long..

8:e mars, jomenvisst tyckte nyss det var jul, men vad vet jag.. haha har skadat mig igen, kan jag ju beratta, ramlade nar jag var pa Fraser Island o skadade bada fotterna den har gangen istallet for bara en ta! haha vrickade den ena o skrapade upp lite pa den ena foten, o sen har jag visst sprackt lite hud under ena tan ocksa, underbart att jag kanske kommer hem i ett helt skick da, eller ngt! haha

Pa torsdag aker jag Whitsundays, hall tummarna for vackert vader nu! :)

Saknar Ela, Andy, Ingrid x2 o resten av folket fran Fraser.. underbara manniskor ju! Men far motas igen hemma i Europa istallet, eftersom alla bor dar... :)

Nu blir det ut i solen igen, inget regn idag an iaf.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0