When you can't just say why..

Anlande till Perth igar, efter 2 dygns tagresa! Bor 50 meter fran stranden, sa man kan val inte klaga pa livet just nu direkt.. haha lite komiskt igar nar vi at gratis mat o det sitter en kille bredvid mig, vi pratade engelska o sen fragar han vart jag kommer ifran o han var ocksa fran sverige! haha det var lite festligt for varken han eller jag lat som svenskar.. haha Valdigt festligt tyckte jag! haha

Jag ar nu inne pa min 41:e dag av 90 sa snart halva resan har gatt.. kanns lite sorgligt, men har ju nastan 2 manader kvar anda.. hahah men anda! haha

Men har beslutsangest av vad jag ska gora harnast, bara hanga i Perth en vecka o lara kanna folk rejalt, eller ta en tur uppat kusten o se lite mer.. Maste ju iaf till Monkey Mia, for att bada med delfiner eftersom jag ville bli delfinskotare nar jag var liten.. haha

Kanns lite osakert med jobb o sa nar jag kommer hem, men det loser sig nog, kanske kan fixa ngt pa Hemkop annars ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0