On the streets of Nkpg

Laakso med Norrkoping, da saknar jag hemma lite maste jag saga, o jag fick varldens sotaste sms fran mamma o sen fran pappa ocksa, mys! ♥

Igar var det Sunday Session, jattekul, jattebra musik o massa folk, det slutade 22 sa efter det blev det efterfest pa stranden med Goon (billigt vin) o jordgubbslikor o sjungande o massa skratt, slutade med att jag gick hem vid 0415 sa det var ju en stund det, men da var det ganska kallt o jag var sjuk trott eftersom vi hade varit o klattrat pa morgonen ocksa. Men kul att man traffar folk som antligen vill hitta pa saker o inte folk som tycker allt ar for dyrt..

Ar inne pa min 45:e dag Down under idag, kanns val sadar efter som nu har jag mindre dagar kvar an vad jag har varit har.. Men det blir nog bra!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0