Sol, vind o vatten

Underbara solen, jag älskar det! Att kunna sitta ute i solen, fram till halv 8 om kvällarna innan man börjar frysa lite lätt. Helt underbart! Grillning, vin o bra sällskap, kan livet bli bättre ibland? Man undrar ju det..

Jag blir lite besviken på mig själv ibland måste jag säga, när man inte kan vara den där tjejen som inte bryr sig om vad nån tycker. Den där tjejen som jag var nere i Australien, att bara strunta i folk som man stör sig på o bara träffa nya människor som tycker om en som man är, och man kan prata om allt i ens liv med dom utan att man blir dömd. Att inte behöva oroa sig för ngt, och inte känna sig oroad. Utan verkligen kunna känna som jag gjorde då, att det kändes som att allt ordnar sig.. För på något viss så gör det ju ofta det, men jag kan inte släppa vissa saker när man bara sitter hemma o tänker för sig själv.
Ska bli mys imorgon när det blir filmkväll o mat med Jossan o Åsa, har inte träffat Åsa sen december så det blir kul :)

Haha vad festligt att Janitor i Scrubs är med i Indiana Jones som går på 5:an nu, haha kändes inte så seriöst men ändå.. :P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0