Fulla för kärlekens skull

Jag längtar tills Eldkvarn kommer hem till kära Peking! Då blir det röj! Älskar Eldkvarn o deras texter, men på lördag blir det först Håkan Hellström, ska bli helt underbart!

Och hon sa:
Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv
(jag tänker alltid på dig i april)

Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på

Egentligen älskar du inte mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag älskar ingen alls
Sånt där är slöseri med tid

Så kan det kännas ibland, så där ja! Nu laddar vi för konserten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0