Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.

34 days to go.. åååh på onsdag är det en månad precis :D hihi snart snart snart, nerverna har börjat leva sitt eget liv.. haha

Imorrn kommer mina arbetskamrater hem till mig på glöggkväll ska blir trevligt.. eller det är en del före detta kollegor också. För Johan o Johanna ska komma också. Trevligt kommer det bli iaf :) Mys med alla som jag kommer sakna när jag åker, som typ Emmie, världens sötaste tjej som är typ en tvilling med mig fast för 2 år sen. Johan, som jag har suttit många nätter på väst med och pratat om allt o inget. Maria, hon o jag blir alltid galna ihop, absolut om det är fest.. Sabine, vi o våra vinkvällar "storasyster" där. Louise, som tröstar mig när jag är ledsen och skrattar åt mig inte med mig, nej vars. Helen, som alltid fixar ett sånt bra paketspel att det här kommer likna ett barnkalas i jämförelse.. Men trevligt ska vi ha det!

Igår träffade jag Sabine, gud vad jag saknar henne, det var så länge sen det bara var hon o jag som träffades och inte bara i 15 minuter. Den här gången träffades vi i cirka 2 timmar och bara satt o pratade. Flytta hem nu! ;)

Och igår hann jag även med en bio med Simone, det var också mys förutom att jag o S fick ryck på 12 åriga gänget som satt bakom oss o skrattade o pratade jättehögt hela tiden. Vart är ungdomen på väg är min fråga???

Sen blir det Sthlm på fredag med mamma så då ska vi shoppa lite o bara mysa på stan.. 
Laddar för en sista vanlig vecka på Scandic på iaf nästan 4 månader.. Sorgligt men sant..

Over and out.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0